Lean Six Sigma Management System for Leaders

Lean Six Sigma Management System for Leaders

Editorial:
Marge books
EAN:
9788417903190
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-17903-19-0
Pàgines:
180
Enquadernació:
RUSTICA
idioma:
CASTELLANO
Ample:
170
Alt:
240
Disponibilitat:
DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)
Col·lecció:
Gestiona

Descompte:

-5%

Abans:

25,00 €

Després:

23,75 €
IVA inclòs
Comprar

Henry Ford implemented the lean concept in the early 1900s, Toyota started TPS in the 1970's, Motorola first initiated the Six Sigma journey, followed by GE and many others just years later. Still today,  Lean Six Sigma remains the strongest continuous improvement methodology in order to achieve stable and lean processes and the number of defects in a single digit figure per million products produced or services provided. Over the last two decades we have studied why companies succeeded, while others failed in the journey of  Lean Six Sigma. This book is the strong guide and compilation, of what needs to be done to successfully implement and benefit from a strong Lean Six Sigma - Management System The book is written for: Leaders - top management, boards of directors and owners. Any Industry  from manufacturing to all types of services. Any company size - from a 1-person business up to mid or large-scale companies. As a successful and busy leader, you want to be aware of the strong benefits that can be achieved by implementing Lean Six Sigma Management in your company. This is a must-read book, if you want to

Matèria a Libreria Espai 14

  • Gestió amb èxit de projectes de transformació -5%
    Titulo del libro
    Gestió amb èxit de projectes de transformació
    Gracía Escoriza, Rafael;Joana Calaf, José Maria;García Ortín, Ana Lucía;Bolart Vilaró, Josep
    Profit
    El llibre explica la gestió de projectes a partir del cas ICS, un projecte realitzat conjuntament amb IBM. Es ...
    No disponible

    19,95 €18,95 €

  • FUNDAMENTOS DE ANALITICA DE MARKETING -5%
    Titulo del libro
    FUNDAMENTOS DE ANALITICA DE MARKETING
    Hair, Joseph F. / Harrison, Dana E. / Ajjan, Haya
    Mc graw hill interamericana
    En la era del Big Data, este libro ofrece los conocimientos básicos necesarios sobre análisis de marketing pa...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    51,93 €49,33 €

  • Anatomy of the Bear
     IBD
    -5%
    Titulo del libro
    Anatomy of the Bear
    Russell Napier
    Ibd podiprint
    How does one spot the bottom of a bear market? What brings a bear to its end?There are few more important quest...
    DISPONIBLE (Entrega en 8-10 días)

    46,05 €43,75 €

  • MANUAL PRACTICO DE LA COMUNIDAD EUROPEA. TOMO 1. LIBRE COMER
    Antic
    -5%
    Titulo del libro
    MANUAL PRACTICO DE LA COMUNIDAD EUROPEA. TOMO 1. LIBRE COMER
    Nº 6560
    BOCCIO VAZQUEZ, JOSE MARIA / DELGADO COB
    Editorial tecnos
    DISPONIBLE (Lliurament en 3-4 dias)

    15,03 €14,28 €

  • (p).marketing promocional.(6ºed.) (portugues) -5%
    Titulo del libro
    (p).marketing promocional.(6ºed.) (portugues)
    De Simoni, Joao
    Pearson-prentice hall
    No disponible

    28,40 €26,98 €

Marge books a Libreria Espai 14