Descompte:
-5%Abans:
Després:
19,95 €Els darrers avenços en neurociència han destacat el paper facilitador que té lactivitat fÃsica en el desenvolupament cognitiu i laprenentatge de les persones. Aquest fet, present al llarg de totes les etapes de la vida, adquireix una rellevà ncia especial durant la infà ncia i ladolescència. Entesa com a là rea curricular que pren com a punt de partida per a la seva intervenció educativa el cos i la motricitat, lEducació FÃsica es constitueix com un escenari immillorable en què, sense deixar de treballar les competències que tradicionalment se li han associat, es pugui fomentar el desenvolupament cognitiu de lalumnat. Per a això, però, cal dissenyar activitats i processos dintervenció que tinguin molt presents els aspectes essencials que hi ha al darrere de la influència positiva del moviment sobre la cognició. Dit amb altres paraules, no nhi ha prou amb moures per aconseguir els beneficis cognitius pretesos. Cal també intervenir sobre les propostes motrius perquè, en combinació amb una activitat intel·lectual vinculada, el resultat sigui òptim. En aquest llibre es tenen molt en compte aquestes bases neuro-cientÃfiques a lhora de dissenyar propostes dintervenció que, a partir del treball dels continguts tradicionals de là rea dEducació FÃsica, representin un estÃmul de millora cognitiva. A més, si bé lenfocament del treball és eminentment prà ctic, saporten els coneixements bà sics i fonamentals que han de permetre als docents entendre el perquè i el com de les propostes presentades.