Nous factors de competitivitat empresarial. Conceptes, teories i métriques per a l'economia i les em

Nous factors de competitivitat empresarial. Conceptes, teories i métriques per a l'economia i les em

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490299722
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9029-972-2
Pàgines:
180
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
200
Alt:
300
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
MANUALES

Descompte:

-5%

Abans:

19,00 €

Després:

18,05 €
IVA inclòs
Avisar disponibilitat

Massa sovint s'interpreta la competitivitat d'una manera errónia. S'assenyala que és un joc de suma zero, que el guany de competitivitat  d'un país, d'una regió o d'una empresa s'assoleix en detriment d'un altre país, regió o empresa, que la competitivitat és la capacitat de vendre productes als mercats internacionals, o que la competitivitat s'assoleix a través de les caigudes de salaris o la devaluació de la moneda. Peró, la competitivitat és molt més que tot aixó. Són el conjunt d'institucions, polítiques i factors que, en un context d'obertura internacional, determinen els nivells de prosperitat material d'un país, d'una regió o d'una empresa. La competitivitat és el conjunt d elements que expliquen la productivitat. Al llarg d'aquest llibre revisarem els principals conceptes i teories que expliquen l'assoliment d'avantatge competitiu per al nivell agregat, regional i empresarial, fent especial émfasi en aquells nous factors, com les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), els fluxos de coneixement, l'espai cognitiu o la xarxa de negocis, que estan transformant la competitivitat arrel del procés de transició cap  a l'economia del coneixement i l'empresa xarxa. A més, el llibre també presenta un conjunt de nova evidéncia empírica que contrasta el grau d'assoliment d'aquests nous factors per a l'economia i les empreses de Catalunya, i que ens assenyalen la necessitat d'un canvi radical en el seu patró d'eficiéncia i una nova orientació de les polítiques públiques de suport a la competitivitat.

Altres llibres de l'autor a Libreria Espai 14

Matèria a Libreria Espai 14

  • La comunicación activa -5%
    Titulo del libro
    La comunicación activa
    Moliné Golovart, Marçal
    Deusto
    No disponible

    24,85 €23,61 €

  • IMPORTACIÓN Y EXPORTACIÓN DESPUÉS DEL BREXIT -5%
    Titulo del libro
    IMPORTACIÓN Y EXPORTACIÓN DESPUÉS DEL BREXIT
    Nº 14
    Choque Alarcón Deisi
    Formacion alcala
    Los efectos del Brexit se ven claramente en el proceso de importación y exportación, puesto que las mercancí...
    No disponible

    12,00 €11,40 €

  • ECONOMÍA DIGITAL -5%
    Titulo del libro
    ECONOMÍA DIGITAL
    Ávila Cano, Antonio;Mochon Morcillo, Francisco
    Garcia maroto editors
    Las distintas sociedades han afrontado a lo largo del tiempo su progreso, esto es, la mejoría de sus condicion...
    No disponible

    31,00 €29,45 €

  • ISO 9000-2000 liderazgo de la nueva calidad -5%
    Titulo del libro
    ISO 9000-2000 liderazgo de la nueva calidad
    Senlle Szodo, Andrés
    Gestion 2000
    No disponible

    26,95 €25,60 €

  • Otra teoría económica es posible -5%
    Titulo del libro
    Otra teoría económica es posible
    MATEO, JUAN PABLO
    Popular
    Este libro es una rigurosa aportación al estudio de la economía marxista y de aquellos de sus aspectos que lo...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    25,00 €23,75 €

Uoc editorial a Libreria Espai 14