Pensar és triomfar. La publicitat a través de la história

Pensar és triomfar. La publicitat a través de la história

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491160335
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-033-5
Pàgines:
238
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
155
Alt:
235
Disponibilitat:
DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)
Col·lecció:
MANUALES

Descompte:

-5%

Abans:

24,00 €

Després:

22,80 €
IVA inclòs
Comprar

El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la história: qué  passava, per qué passava i on passava. Segons quins moments de l activitat publicitária serien inintel·ligibles sense la crónica sociopolítica de l época. El gran mérit de Pensar és triomfar és que l  autor, amb cada plat de crónica publicitária puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatge sinó el complement históric que fa més rigorós, atractiu i saborós l ápat literari. Si hagués d explicar el llibre diria: «Aquí trobarás les claus per entendre els canvis técnics i conceptuals que la comunicació comercial  ha hagut de fer, i haurá de fer, per adaptar la seva funció a distintes époques, modes i costums; amb aquesta lectura les mutacions que t esperen et seran més entenedores. Si tens curiositat per saber com la publicitat ha anat conformat els continguts i fins i tot el format dels mitjans de comunicació, aquí hi ha l explicació. Si tens dubtes si els anuncis creen necessitats o les necessitats creen anuncis, ho aclarirás també».

Altres llibres de l'autor a Libreria Espai 14

  • Adolescencia i noves tenologies: innovacio o adiccio -5%
    Titulo del libro
    Adolescencia i noves tenologies: innovacio o adiccio
    Josep Lluis Matali Costa I Jose Angel Alda Diez
    Edebe
    Les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), en les quals estan compreses, entre d'altres, ...
    No disponible

    10,65 €10,12 €

  • Construccions nacionals: Entre l'imaginari i la realitat -5%
    Titulo del libro
    Construccions nacionals: Entre l'imaginari i la realitat
    Costa, Lluis
    Llibres de l'index
    Les construccions nacionals: entre l'imaginari i la realitat de Lluís Costa és un magnífic estudi sobre el p...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    14,50 €13,78 €

  • Història de Girona -5%
    Titulo del libro
    Història de Girona
    Maroto, Julià; Costa i Fernández, Lluís
    Curbet comunicació gràfica
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    35,00 €33,25 €

  • DESTRUCCIO DEL PARADIS?, LA -5%
    Titulo del libro
    DESTRUCCIO DEL PARADIS?, LA
    COSTA I FERNANDEZ, LLUIS / FERRER HIGUER
    Papers amb accent
    EL 1932, WALTER BENJAMIN ESCRIVIA: «PER. JA HI HA EDIFICIS HOTELERS INACABATS A EIVISSA I SANT ANTONI, EN EL...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    22,00 €20,90 €

  • Comunicació Pel Canvi Social: Reflexions i experiències per -5%
    Titulo del libro
    Comunicació Pel Canvi Social: Reflexions i experiències per
    Lluís Costa i Fernández; Mònica Puntí Br
    Documenta universitaria
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    20,00 €19,00 €

Matèria a Libreria Espai 14

  • Fundamentos de Marketing -5%
    Titulo del libro
    Fundamentos de Marketing
    Jobber David;Fahy John
    Mc graw hill interamericana
    Fundamentos de Marketing, 2ª edición, es una excitante y exhaustiva introducción a los fundamentos de la teo...
    No disponible

    47,55 €45,17 €

  • A toda marcha -5%
    Titulo del libro
    A toda marcha
    Paul, Harry;Reck, Ross
    Empresa activa
    Para llegar a lo más alto dependemos del entusiasmo de los que  nos rodean, pero a menudo olvidamos que es...
    No disponible

    5,95 €5,65 €

  • Investire con le obbligazioni -5%
    Titulo del libro
    Investire con le obbligazioni
    AA.VV
    Hoepli
    No disponible

    32,90 €31,26 €

  • (p).introduçåo finanças internacionais.(portugues) -5%
    Titulo del libro
    (p).introduçåo finanças internacionais.(portugues)
    De Carvalho, Genesio
    Pearson-prentice hall
    No disponible

    28,40 €26,98 €

  • El héroe que cambió su capa por un Iphone -5%
    Titulo del libro
    El héroe que cambió su capa por un Iphone
    Toribio, Desirée / Diezma, Pedro José
    Almuzara editorial
    Alcanzar tus metas profesionales y conseguir el éxito en los negocios está al alcance de tu mano. Todos merec...
    No disponible

    15,00 €14,25 €

Uoc editorial a Libreria Espai 14

  • SPAIN LÚDICA -5%
    Titulo del libro
    SPAIN LÚDICA
    Acosta-Riego, David;Navarrete-Cardero, Luís
    Uoc editorial
    La imagen de España en el extranjero se sustenta en un proceso metonímico. Se ha tomado una parte, la Andaluc...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    26,00 €24,70 €

  • Les multinacionals de l'entreteniment -5%
    Titulo del libro
    Les multinacionals de l'entreteniment
    Nº 267
    Ginesta Portet, Xavier
    Uoc editorial
    Redefinir els clubs de futbol com a «multinacionals de lÆentreteniment» en lÆèpoca de la globalització é...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    22,00 €20,90 €

  • Cómo evaluar el impacto de programas sociales y políticas públicas -5%
    Titulo del libro
    Cómo evaluar el impacto de programas sociales y políticas públicas
    Sarasa, Sebastián
    Uoc editorial
    Evaluar los resultados de los programas y de las políticas que llevan a cabo las organizaciones no es algo fá...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    14,00 €13,30 €

  • ¿Qué se come aquí? -5%
    Titulo del libro
    ¿Qué se come aquí?
    Nº 691
    AA.VV
    Uoc editorial
    La articulacio?n entre turismo y gastronomi?a es cada vez ma?s frecuente y exitosa. La literatura, tanto acade?...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    25,00 €23,75 €

  • Teoría y métodos para marcas de territorio -5%
    Titulo del libro
    Teoría y métodos para marcas de territorio
    de San Eugenio Vela, Jordi
    Uoc editorial
    La competición de países, naciones, ciudades y regiones para captar recursos, talento, infraestructuras o eve...
    No disponible

    23,00 €21,85 €