Teoria i métodes per a marques de territori

Teoria i métodes per a marques de territori

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884433
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-443-3
Pàgines:
242
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
140
Alt:
210
Disponibilitat:
DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)
Col·lecció:
MANUALES

Descompte:

-5%

Abans:

23,00 €

Després:

21,85 €
IVA inclòs
Comprar

La competició de països, nacions, ciutats i regions per captar recursos, talent, infraestructures o esdeveniments, entre altres aspectes, ha provocat l'adveniment d una lluita renovada per la singularitat, pel reconeixement i per la diferenciació, per una hegemonia simbólica que cotitza a l'alÇa en el context d'una emergent economia de la identitat. En aquest context, els territoris cedeixen les seves projeccions habituals d'identitat territorial a una nouvinguda identitat simbólica, gestionada, en part, mitjanÇant la transformació de territoris en marques. La determinació d'un estat de la qüestió amb voluntat holística, que endreci i alhora ordeni el que s'ha dit i el que s'ha fet sobre aixó, per tal de situar en perspectiva les implicacions inherents a la construcció de marques (branding) per a espais geográfics, esdevé l'objectiu principal d aquesta obra.

Altres llibres de l'autor a Libreria Espai 14

  • Teoría y métodos para marcas de territorio -5%
    Titulo del libro
    Teoría y métodos para marcas de territorio
    de San Eugenio Vela, Jordi
    Uoc editorial
    La competición de países, naciones, ciudades y regiones para captar recursos, talento, infraestructuras o eve...
    No disponible

    23,00 €21,85 €

  • Manual de comunicación turística -5%
    Titulo del libro
    Manual de comunicación turística
    de San Eugenio Vela, Jordi
    Documenta universitaria
    Transcorreguts pràcticament dos anys des de l'aparició de Manual de Comunicació Turística, presentem aquest...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    24,00 €22,80 €

Matèria a Libreria Espai 14

Uoc editorial a Libreria Espai 14

  • Introducció a la psicologia social -5%
    Titulo del libro
    Introducció a la psicologia social
    AA.VV
    Uoc editorial
    No disponible

    26,50 €25,18 €

  • VIAJEROS DE UNA NUEVA ERA -5%
    Titulo del libro
    VIAJEROS DE UNA NUEVA ERA
    AA.VV
    Uoc editorial
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    17,00 €16,15 €

  • FUNDAMENTOS Y PRACTICAS DE LA ADOPCION CONTEMP -5%
    Titulo del libro
    FUNDAMENTOS Y PRACTICAS DE LA ADOPCION CONTEMP
    Nº 25
    AA.VV
    Uoc editorial
    Tanto en la legislación internacional y nacional como en los programas  de políticas públicas, la adopción ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    10,00 €9,50 €

  • Quiero ser informatic@ -5%
    Titulo del libro
    Quiero ser informatic@
    Nº 5
    Castaño Collado, Cecilia
    Uoc editorial
    En este libro tras constatar las bajas tasas de incorporación femenina  a los estudios universitarios TIC, nos...
    No disponible

    26,00 €24,70 €

  • Neuropsicología -5%
    Titulo del libro
    Neuropsicología
    AA.VV
    Uoc editorial
    La neuropsicología analiza la relación existente entre los diferentes procesos psicológicos, fundamentalment...
    No disponible

    32,00 €30,40 €