Xarxes socials. Fonaments i aplicacions

Xarxes socials. Fonaments i aplicacions

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490299869
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9029-986-9
Pàgines:
146
idioma:
CATALAN
Ample:
17
Alt:
24
Disponibilitat:
DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)
Col·lecció:
MANUALES

Descompte:

-5%

Abans:

15,00 €

Després:

14,25 €
IVA inclòs
Comprar

Les xarxes socials com a estructures de relació entre persones han existit sempre, peró darrerament interessants descobriments sobre les seves propietats i la seva popularitat als mitjans socials en línia, n'han incrementat l'interés. Aquest volum constitueix una introducció interdisciplinária, senzilla peró rigorosa, al fenomen de les xarxes socials. El contingut es divideix en tres parts. En una primera part, es presenten els fonaments generals del que ja sovint s'anomena la "ciéncia de les xarxes" i que s'ha anat desenvolupant amb les aportacions de diverses disciplines des de mitjans del segle passat fins a l'actualitat. La segona part es dedica a repassar les característiques específiques de les xarxes socials, és a dir, d aquelles xarxes en les quals els nodes són persones o grups de persones i els lligams relacions socials. Finalment, la tercera part aprofundeix en un dels aspectes més interessants de les xarxes socials: la seva funció clau en els fenómens de transmissió d'informació i creació i difusió de coneixement

Matèria a Libreria Espai 14

  • Retail Disruptivo -5%
    Titulo del libro
    Retail Disruptivo
    Kotler, Philip
    Hoepli
    En plena era posdigital, descubre las nuevas realidades de trabajar el  marketing de marcas de consumo y retail...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    22,95 €21,80 €

  • Empresas felices = empresas rentables -5%
    Titulo del libro
    Empresas felices = empresas rentables
    Baker, Dan / Greenberg, Cathy / Hemingway, Collins
    Gestion 2000
    Está comprobado: las empresas más exitosas son las empresas felices. ¿Y cómo son las empresas felices? Son ...
    No disponible

    25,75 €24,46 €

  • LO QUE HAY QUE SABER SOBRE EL DISEÑO DE IDENTIDAD CORPORATVIA -5%
    Titulo del libro
    LO QUE HAY QUE SABER SOBRE EL DISEÑO DE IDENTIDAD CORPORATVIA
    SOTO, DREW DE
    Hoaki
    No todos trabajamos en proyectos millonarios de identidad corporativa de líneas aéreas o de grandes conglomer...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    19,95 €18,95 €

  • Cincuenta años de pensamiento en la CEPAL : textos seleccionados, II -5%
    Titulo del libro
    Cincuenta años de pensamiento en la CEPAL : textos seleccionados, II
    SIN AUTOR
    Fondo cultura economica (fce)
    Este segundo volumen conmemorativo de la CEPAL abarca los artículos referentes a tres etapas cronológicas: lo...
    No disponible

    25,00 €23,75 €

  • CÓMO HACER UN PLAN ESTRATEGICO DE COMUNICACIÓN -5%
    Titulo del libro
    CÓMO HACER UN PLAN ESTRATEGICO DE COMUNICACIÓN
    Nº 11
    Cuenca Fontbona, Joan
    Uoc editorial
    En el volumen II de este cuádruple libro, titulado «Públicos y stakeholders», la doctora Andréa Oliveira a...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    27,00 €25,65 €

Uoc editorial a Libreria Espai 14