(G).(13).CAD.MATEMOLA 4.(GALICIA).(ED.INFANTIL)

(G).(13).CAD.MATEMOLA 4.(GALICIA).(ED.INFANTIL)

Editorial:
Everest
EAN:
9788440312495
Año de edición:
ISBN:
978-84-403-1249-5
Encuadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
Idioma:
GALEGO
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MATEMOLA

Descuento:

-5%

Antes:

7,50 €

Despues:

7,13 €
IVA incluido

Este é o cuarto caderno dos seis que forman a colección "Matemola", dirixida aos alumnos de Educación Infantil; o seu obxectivo é establecer unha base sólida para o desenvolvemento do pensamento lóxico-matemático. Comeza este caderno coa presentación do número 6 para, deste xeito, continuar co traballo da serie numérica. Seguimos a propoñer actividades para avanzar na adquisición da noción de "cantidade" (relación cantidade-grafo, representación gráfica da cantidade...). Ademais, iniciamos o estudo dos ordinais, amosándolle ao alumnado outro aspecto do número que lle permite ordenar os obxectos dunha serie tendo en conta a posición. Así mesmo, para lle seguir axudando ao neno no proceso de adquisición da noción de cantidade, seguirán a traballarse os cuantificadores (mais que/ca, menos que/ca, igual), que permiten a construcción de igualdades numéricas entre o numéro de elementos de dous conxuntos. Introducimos tamén a suma a partir da representación gráfica do proceso secuencial, que supón unha modificación da cantidade inicial mediante a acción de "engadir". Este proceso consta de tres pasos: estado inicial, a acción ou a transformación, e o estado final ou resultado. Incorporamos novos atributos relativos á cor (morada, gris), ao tamaño  (grande, mediano, pequeno) e á medida (ancho-estreito; alto-baixo), mantendo as clasificacións e as seriacións, a partir de dous atributos, nas actividades de Lóxica. Preséntase e trabállase outra forma plana: o rectángulo, co fin de descubrir as propiedades desta figura xeométrica, que permitan a súa identificación en distintos contextos, así como a súa representación gráfica. Para seguir ampliando o coñecemento do neno verbo do espazo e mais dos  obxectos que o rodean, engadimos neste caderno conceptos espaciais novos (aberto-pechado; xunto-separado; arredor). En canto á medida do tempo, continuamos a traballar a partir de situacións do ritmo da vida  cotiá. Para rematar, presentamos un xogo para repasar, de xeito lúdico, os principais contidos matemáticos desenvolvidos ao longo deste caderno.

Everest en Libreria Espai 14

  • Hurdes y Alberca
    Antiguo
    -5%
    Titulo del libro
    Hurdes y Alberca
    Muro Castillo, Matilde
    Everest
    Este libro nos presenta una visión completa y sorprendente de los más populares centros turísticos de Las Hu...
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    9,95 €9,45 €

  • Fluvi. ¡que me mojo!-splish, splash! -5%
    Titulo del libro
    Fluvi. ¡que me mojo!-splish, splash!
    AA.VV
    Everest
    Estos encantadores libros de baño blingües presentan a Fluvi, la mascota de Expo Zaragoza 2008. Acompaña a F...
    No disponible

    6,50 €6,18 €

  • Mapa Camino de Santiago LowCost -5%
    Titulo del libro
    Mapa Camino de Santiago LowCost
    Cartografía Everest
    Everest
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    6,24 €5,93 €

  • MI DIARIO (EDUCACION INFANTIL) -5%
    Titulo del libro
    MI DIARIO (EDUCACION INFANTIL)
    AA.VV
    Everest
    Conscientes de la importancia que, en estos primeros años de vida de nuestros pequeños, tiene la comunicació...
    No disponible

    9,95 €9,45 €

  • CUADERNO.VENCEJO QUISO TOCAR SUELO.(LEER VIVIR-PLAN LECTOR) -5%
    Titulo del libro
    CUADERNO.VENCEJO QUISO TOCAR SUELO.(LEER VIVIR-PLAN LECTOR)
    03 BCN Packages, S. L.
    Everest
    Gordo, un vencejo rebelde, está empeñado en tocar el suelo. No sabe que los vencejos no deben posarse nunca, ...
    No disponible

    3,95 €3,75 €