Les multinacionals de l'entreteniment

Les multinacionals de l'entreteniment. Futbol, diplomacia, identitat i tecnologia

Nº:
267
Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491806851
Año de edición:
Materia
SOCIOLOGIA
ISBN:
978-84-9180-685-1
Páginas:
222
Encuadernación:
RUSTICA
Idioma:
CATALAN
Ancho:
155
Alto:
235
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)
Colección:
Manuals

Descuento:

-5%

Antes:

22,00 €

Despues:

20,90 €
IVA incluido
Comprar

Redefinir els clubs de futbol com a «multinacionals de lÆentreteniment» en lÆèpoca de la globalització és lÆobjecte dÆestudi del present llibre. Aquesta obra parteix d'un estudi diacr.nic de les diferents teories amb què sÆha afrontat lÆanàlisi del procés de globalització de l'esport i s'endinsa en el concepte del «complex mediàtic i esportiu global». Seguidament, amb voluntat exemplificadora, es focalitza en les principals transformacions del negoci del futbol en l'inici del segle XXI: la transformació del negoci del futbol en un negoci de lÆentreteniment, la transformació dels clubs en agents paradiplomàtics, la volatilització de les identitats locals dÆaquests clubs en un entorn de globalitat i, finalment, la irrupció dels esports electr.nics (e-Sports) com a un àmbit de creixement futur per a la indústria.

Otros libros del autor en Libreria Espai 14

Materia en Libreria Espai 14

Uoc editorial en Libreria Espai 14

  • Patrimonio digital -5%
    Titulo del libro
    Patrimonio digital
    Carreras Monfort, Cèsar;Munilla Cabrillana, Glòria
    Uoc editorial
    En el mundo del patrimonio cultural, la incorporación de la tecnología  es un hecho reciente, y por lo tanto ...
    No disponible

    23,92 €22,72 €

  • L'estrés: mites i realitats. Registres, tests i programes antiestrés per a tothom -5%
    Titulo del libro
    L'estrés: mites i realitats. Registres, tests i programes antiestrés per a tothom
    AA.VV
    Uoc editorial
    Aquest llibre consta de quatre parts ben definides que abasten el complex fenomen de l'estrés. En primer lloc,...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    20,00 €19,00 €

  • Comunicación y grupos sociales -5%
    Titulo del libro
    Comunicación y grupos sociales
    Viladot Presas, Maria Àngels
    Uoc editorial
    No disponible

    22,00 €20,90 €

  • Espiritualidad y educación social -5%
    Titulo del libro
    Espiritualidad y educación social
    Benavent Vallés, Enric
    Uoc editorial
    Tradicionalmente se ha considerado a la persona a partir de tres dimensiones: la biológica, la psicológica y ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    16,01 €15,21 €

  • Comunicación móvil -5%
    Titulo del libro
    Comunicación móvil
    Nº 643
    Costa-Sánchez, Carmen
    Uoc editorial
    El paradigma móvil ha entrado con fuerza en nuestras vidas y condiciona nuestra forma de relacionarnos y de in...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    25,00 €23,75 €