Comunicació i Estratégia. L'empresa vista a través de les ulleres de la comunicació

Comunicació i Estratégia. L'empresa vista a través de les ulleres de la comunicació

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497883979
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-397-9
Pàgines:
212
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
200
Alt:
300
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
MANUALES

Descompte:

-5%

Abans:

20,00 €

Després:

19,00 €
IVA inclòs
Avisar disponibilitat

Avui dia les empreses no es diferencien pels seus productes, sinó per la imatge que projecten en la societat, cosa que situa la comunicació en el cor de l'estratégia de qualsevol organització. Tradicionalment, la comunicació es trobava entre les «lógiques marginals» de les empreses, allá on s'amunteguen els sentiments, les relacions personals  i tot alló que no es pot reduir a un número en el compte de resultats. Quan el valor afegit es troba en els sentiments, en les relacions personals i, en definitiva, en la resta de valors intangibles, la comunicació passa a ser una peÇa clau per gestionar les organitzacions. Aquest llibre parla de la comunicació com a estratégia en les organitzacions. Aixó vol dir que la comunicació no és un simple instrument al servei de la gestió, sinó un aspecte fonamental de la gestió en les organitzacions.

Altres llibres de l'autor a Libreria Espai 14

  • La comunicació corporativa -5%
    Titulo del libro
    La comunicació corporativa
    Morató, Jordi
    Uoc editorial
    Conceptes com imatge i identitat, reputació o responsabilitat social corporativa giren de fa temps al voltant ...
    No disponible

    9,90 €9,41 €

Matèria a Libreria Espai 14

  • La paradoja -5%
    Titulo del libro
    La paradoja
    Hunter, James
    Empresa activa
    ¿Qué . cualidades se necesitan para ser un buen jefe? ¿Cómo se consiguen . la autoridad y la credibilidad n...
    No disponible

    10,25 €9,74 €

  • Economía básica para comunicadores -5%
    Titulo del libro
    Economía básica para comunicadores
    Vara Miguel, Alfonso
    Eunsa
    El objetivo de este libro, es servir de guía a quienes se acercan por primera vez al mundo de la Economía, y ...
    No disponible

    20,00 €19,00 €

  • DICCIONARIO DE EMPRESA Y ECONOMÍA -5%
    Titulo del libro
    DICCIONARIO DE EMPRESA Y ECONOMÍA
    Elosúa, Marcelino
    Lid
    En 1987 se publicó la primera edición en papel del Diccionario Empresarial Stanford. La décima edición del ...
    No disponible

    29,90 €28,41 €

  • PRINCIPIOS ADMINISTRACION FINANCIERA (14ª EDICIÓN) -5%
    Titulo del libro
    PRINCIPIOS ADMINISTRACION FINANCIERA (14ª EDICIÓN)
    GITMAN, LAWRENCE
    Pearson-prentice hall
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    54,01 €51,31 €

  • Análisis y diseño en sistemas orientados a objetos con UML, 3ª Ed. -5%
    Titulo del libro
    Análisis y diseño en sistemas orientados a objetos con UML, 3ª Ed.
    Bennett Simon;Mcrobb Steve;Farmer Ray
    Mc graw hill interamericana
    Esta tercera edición del libro Análisis y diseño orientado a objetos de sistemas usando UML, ha sido revista...
    No disponible

    57,86 €54,97 €

Uoc editorial a Libreria Espai 14