La metodologia qualitativa en l'estudi del comportament

La metodologia qualitativa en l'estudi del comportament

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497886710
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-671-0
Pàgines:
328
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
200
Alt:
300
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
MANUALES

Descompte:

-5%

Abans:

30,00 €

Després:

28,50 €
IVA inclòs
Avisar disponibilitat

Aquest llibre pretén situar la recerca en les ciéncies del comportament sota una llum diferent d'aquella que il·lumina l'aprenentatge de la majoria d'estudiants de psicologia o de disciplines afins.

Matèria a Libreria Espai 14

Uoc editorial a Libreria Espai 14

  • Estadística para periodistas, publicitarios y comunicadores. Aplicaciones de los porcentajes y diseñ -5%
    Titulo del libro
    Estadística para periodistas, publicitarios y comunicadores. Aplicaciones de los porcentajes y diseñ
    Jauset, Jordi
    Uoc editorial
    Esta obra permite acercarse de manera sencilla al análisis de cifras estadísticas y aclarar aquellas cuestion...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    22,00 €20,90 €

  • Llenguatge eficaÇ, comunicació cordial -5%
    Titulo del libro
    Llenguatge eficaÇ, comunicació cordial
    Maria Basart Muñoz, Josep
    Uoc editorial
    La manera en qué ens comuniquem va molt lligada a la manera com veiem el món i com entenem les relacions amb ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    12,00 €11,40 €

  • L'antropologia de l'alimentació -5%
    Titulo del libro
    L'antropologia de l'alimentació
    Guidonet, Alícia
    Uoc editorial
    A banda de les calories, els hidrats de carboni o els productes dietétics, els factors culturals i socials tam...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    9,90 €9,41 €

  • EL AGENTE FLYNN -5%
    Titulo del libro
    EL AGENTE FLYNN
    Navarro Montes, Jordi
    Uoc editorial
    Nunca hubieran podido imaginar lo que descubrirían en eldespacho del abuelo, donde tanto habían jugado de peq...
    No disponible

    15,00 €14,25 €

  • Tendencias emergentes en la comunicación de instituciones -5%
    Titulo del libro
    Tendencias emergentes en la comunicación de instituciones
    AA.VV
    Uoc editorial
    Las instituciones públicas y privadas se enfrentan a nuevos retos: el protagonismo de la sociedad civil, crisi...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    23,00 €21,85 €